Tuesday, February 14, 2012

dari meja pengarang

cerpen ini dibuat 2jam sebelum tusyen pharma bermula. asalnya kerana baru habis membaca buku intifadah. terasa banyak perkara yang ingin saya kongsi bersama. tapi kerana buku ini sebuah fakta, dan saya tahu ramai antara kita tidak menyukai fakta, maka saya karangkan ia menjadi sebuah cerita.

asalnya nak letak heroin dengan nama sendiri. kauthar.. konon2. tapi takut kawan2 dibayangi sifat saya, maka pembawaan watak utama jadi terjejas. huhuhu

terima kasih abi yang memaksaku menulis. tak pernah lagi seumur hidup saya menerima massage yang panjang dari ayah saya. sebab biasanya abi hanya akan jawab "ok" saja dlm masage. itupun setelah ditegur supaya jangan tulis 'k" je. masage jauh2 dari malaysia-mesir, tapi dapat huruf 'k' saja sangat mengguris perasaan. hehe

No comments:

Post a Comment